Definicja modlitwy w języku angielskim


Czy jest ktoś, kogo znasz, kto potrzebuje uzdrowienia Boga? Czy chcesz powiedzieć modlitwę o chorego przyjaciela lub członka rodziny? Podnieś je do Wielkiego Lekarza, Pana Jezusa Chrystusa, z tymi uzdrawiającymi modlitwami i wersetami biblijnymi.

Postawy w modlitwie są również dowodem tendencji w naturze ludzkiej do wyrażania wewnętrznych sentymentów przez zewnętrzne znaki. Nie tylko wśród Żydów i chrześcijan, ale także wśród ludów pogańskich, niektóre postawy uznano za właściwe w modlitwie, jak na przykład stanie z bronią podniesioną wśród Rzymian. Orante wskazuje na postawy uprzywilejowane przez wczesnych chrześcijan, stojąc z wyciągniętymi rękami, jak Chrystus na krzyżu, według Tertulliana; Albo z podniesionymi rękami ku niebu, ze skłonnymi głowami, albo wiernymi, z oczami podniesionymi ku niebu, a katechumenom z oczami wygięte na ziemię; Pokłon, klęczenie, genuflection i takie gesty, które uderzają w piersi, są zewnętrznymi oznakami szacunku właściwego do modlitwy, zarówno w sferze publicznej, jak i prywatnej.

Mój Pan i mój Boże, dziękuję Ci za niezliczone dary, które mi dałeś, zwłaszcza za tworzenie i odkupienie mnie, za wezwanie mnie do wiary katolickiej, za wybranie mnie jako apostoła wśród moich braci i sióstr, a także za uwolnienie mnie Z tak wielu niebezpieczeństw duszy i ciała. Oświej mój umysł, aby rozpoznać moje błędy i dać mi łaskę, aby być naprawdę szczęśliwym i szczerze naprawić moje drogi.

W dzisiejszym czytaniu widzimy, jak wierzący mogą wzbogacić ich wspólnoty z Bogiem poprzez wstawiennictwo i chwałę. Modlitwa jest życiodajnym życiem rozmowy z żyjącym Bogiem, który nas stworzył i zapewniał nasze odkupienie. W Jameszie 5: 13-18 czytamy, jak zachęcamy do korzystania z modlitwy we wszystkich porach roku naszego życia. Kiedy jesteśmy błogosławieni, możemy ofiarować wyraz dziękczynienia i chwały. Kiedy my lub inni jesteśmy fizycznie chore, możemy zaoferować wstawiennictwo do uzdrawiania. W czasach pokus i walki, modlitwy o zwycięstwo są priorytetem. Eliasz jest przykładem kogoś, kto ma te same potrzeby i słabe strony, które robimy; Ale jego modlitwy do Boga doprowadziły do ​​zatrzymania deszczu przez trzy i pół roku, a następnie ponownego rozpoczęcia.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Codzienne modlitwy i wersety Pisma Świętego na każdy dzień roku

Encyklopedia Katolickiej Modlitwy